Konkurs plastyczny
„Laurka na 8 marca”
Cele Konkursu:
-
Rozwijanie wyobraźni i kreatywności,
-
Umożliwienie dzieciom i młodzieży zaprezentowania swoich umiejętności plastycznych, wrażliwości artystycznej,
-
Motywowanie do podejmowania twórczej aktywności,
-
Przekazanie nadesłanych kartek do Fundacji i Stowarzyszeń.
Regulamin Konkursu:
-
Konkurs ma charakter otwarty i indywidualny
-
Każdy uczestnik może dostarczyć jedną pracę konkursową
-
Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz zgodą na publikację i przetwarzanie danych osobowych uczestnika na potrzeby konkursu
-
Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie laurki z okazji Dnia Kobiet dowolną techniką
-
Konkurs skierowany jest do dzieci i młodzieży szkół podstawowych
-
Prace oceniane będą w trzech kategoriach:
-
uczniowie klas I-III
-
uczniowie klas IV-VI
-
uczniowie klas VII-VIII
-
Format pracy: A5
-
W każdej laurce powinny być umieszczone życzenia dedykowane z okazji Dnia Kobiet
-
Wszystkie nadesłane prace wykonane przez uczestników konkursu zostaną przekazane Fundacjom i Stowarzyszeniom
-
Prace oceniane będą przez specjalnie powołane, niezależne jury
-
decyzja Komisji jest ostateczna.
-
Kryteria oceny: samodzielność wykonania pracy, pomysłowość w ujęciu tematu, walory artystyczne, oryginalność życzeń
-
Laureaci wyróżnionych prac otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.
-
Prace należy dostarczyć do 04 marca 2022r. na adres:
(decyduje data stempla pocztowego)
Szkoła Podstawowa w Gródku
ul. Chodkiewiczów 18
16-040 Gródek
– z dopiskiem „ Konkurs: Laurka na 8 marca”
-
Wraz z pracą plastyczną należy dostarczyć oświadczenie rodzica dziecka wyrażającego zgodę na udział dziecka w konkursie (załącznik nr 1 do Regulaminu)
-
Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 8 marca 2022r. na stronie internetowej szkoły
-
Informacji na temat konkursu udzielają organizatorzy:
Alina Gościk, Monika Jaroszuk, Małgorzata Wirkowska, Ewa Zielińska
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
-
Administratorem Pani/Pana/uczniów danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci Michała i Aleksandra Chrzanowskich
w Gródku z siedzibą w Gródku przy ul. ul. Chodkiewiczów 18,tel: 85 718 02 33, mail: spgrodek@grodek.pl -
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Szkole Podstawowej im. Partyzantów Braci Michała i Aleksandra Chrzanowskich w Gródku możliwy jest pod numerem tel. Nr 85 7180-233 lub adresem email (adres email): spgrodek@grodek.pl
-
Dane osobowe Pana/Pani/ucznia będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych w celu realizacji zadań w celu realizacji zadań ustawowych, określonych w Ustawie – Prawo oświatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 59 z późń. zm.) oraz Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2198 z późń. zm.) w celu realizacji statutowych zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w placówce.
-
Pana/Pani/ucznia dane osobowe przechowywane będą przez okresy zakreślone
w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, zatwierdzonym przez Państwowe Archiwum
w Białymstoku. -
Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
-
Rodzicom/ uczniom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
-
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa oświatowego j/w.