14.05.2023 zawodniczki z klubu UKS Gródek uczestniczyły w jednym z największych turniejów unihokejowych w Polsce – „Nolet Cup 23”, który odbył się w Morągu. Wzięło w nim udział ponad 300 uczestników z 35 zespołów, podzielonych na 4 kategorie. Wystawiliśmy dwa zespoły - jeden z klas I-III i drugi – klasy IV- V. Dziewczęta grały na 3 obiektach, podzielonych na 6 boisk. Organizatorzy przygotowali dodatkowe atrakcje – plac zabaw z dmuchańcami i kawiarenkę z pysznymi słodkościami. Nasze starsze zawodniczki zajęły 6 miejsce, dla młodszych był to pierwszy ważny turniej, zajęły też 6 miejsce. Z zawodniczkami wyjeżdżali trenerzy – Klaudia Salik i Eugeniusz Sawicki oraz Irena Matysiuk i niezawodny Karol Burak – wspaniały kierowca. W turnieju uczestniczyły – Patrycja Popławska, Kamila Wawreniuk, Elena Klebus, Natalia Gwizdak, Agata Chwojko, Hania Bancarewicz, Ola Świątkiewicz, Wiktoria Muraszkowska, Maja Łukaszuk, Małgosia Kochanowicz, Kinga Wawreniuk, Natalka Popławska, Paulinka Majewska, Wiktoria Majewska, Oksana Sienkiewicz, Kamila Bukowska, Laura Chrzanowska. Dzień wcześniej dziewczęta z klas starszych – Hania Kozioł, Julia Borawska, Wiktoria Kubiak, Maja Łukaszuk, Agata Chwojko uczestniczyły w sparingu z zespołem z Żabiego Rogu. Podziękowania dla starszych zawodniczek, szczególnie Julii Borawskiej za pomoc w opiece nad młodszymi dziewczynkami. Wyjazd odbył się w ramach programu „Unihokej 2023”.
Turniej unihokeja dla chłopców



“Śladami żydowskiej historii i kultury”
26.05.2023 roku w Młodzieżowym Domu Kultury w Białymstoku odbyło się podsumowanie Wojewódzkiego Konkursu Fotograficznego „Śladami żydowskiej historii i kultury”. Organizatorem konkursu było Towarzystwo Działań Twórczych „Talent” w Białymstoku, MDK i Zespół Placówek Oświatowych nr 2. Honorowy patronat nad konkursem objął Prezydent Miasta Białegostoku. Do konkursu zgłoszono 63 prace. Wśród wyróżnionych znalazły się zdjęcia Tomasza Kondraciuka, przedstawiające gródecki cmentarz żydowski. Plenerowa wystawa, na której można będzie zobaczyć zdjęcia Tomka, zostanie otwarta 7.07.23 r. o godzinie 14 przy ulicy Żabiej 5 w Białymstoku. Będzie to uczczenie 80. rocznicy powstania w białostockim getcie.(irenamatysiuk)

Jak bezpiecznie spędzać czas w cyberświecie?









Przeczytaj więcej Jak bezpiecznie spędzać czas w cyberświecie?
Festyn ekologiczny






Wycieczka do Trójmiasta

Oferta kolonijna

W załączniku przesyłam oferty kolonijne dla dzieci rodziców ubezpieczonych w KRUS i ZUS.
Bardzo proszę o przekazanie ofert rodzicom.
Osoba do kontaktu w sprawie kolonii :
Agnieszka Zawistowska tel. 792 243 544, 600 800 238
Z góry dziękuję, Agnieszka Zawistowska Związek Młodzieży Wiejskiej KOLONIE LETNIE(7)(2)(2)Pho3nix Active School
Nasza szkoła brała udział w ogólnopolskim konkursie Pho3nix Active School. Polegał on na zorganizowaniu w szkole inicjatyw sportowych, angażując szkolną społeczność w świętowanie aktywności fizycznej i aktywizację sportową wśród uczniów.
Pho3nix Active School to największy w Polsce sportowy konkurs dla szkół podstawowych pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Koordynatorzy Alina Gościk i Małgorzata Wirkowska

Warsztaty ekologiczne

Kształtowanie postaw proekologicznych to jeden z elementów pracy szkoły. Edukacja ekologiczna buduje świadomość złożoności zjawisk przyrodniczych i ich wpływu na nasze życie, zdrowie, a nawet finanse. Skuteczna jest ona wtedy, gdy zostaje połączona z naszymi codziennymi aktywnościami, takimi jak: segregacja śmieci, monitorowanie jakości powietrza (jest możliwa dzięki ogólnopolskiej sieci ESA), oszczędzanie wody lub prądu.
W naszej szkole, wzorem lat ubiegłych, odbyło się wiele działań na rzecz kształtowania postaw ekologicznych, które sprawiają, że uczniowie troszczą się o otaczające ich środowisko.
Jesteśmy częścią Edukacyjnej Sieci Antysmogowej, w ramach której uczniowie zapoznali się m.in. z wpływem zanieczyszczeń powietrza na nasze zdrowie i samopoczucie oraz z takimi ich skutkami jak: kwaśne opady, pyły, smog, nasilenie efektu cieplarnianego, dziura ozonowa, zanieczyszczenie gleby i wody. Uczniowie poznali też takie pojęcia jak niska emisja, wysoka emisja, pył zawieszony. Wzięliśmy udział w konkursach - „Przyszłość jest dziś: Misja Ziemia” oraz „Ogólnopolska Olimpiada Antysmogowa ESA”. Na szkole, od ulicy Chodkiewiczów, został umieszczony miernik zanieczyszczeń SBOX_ESA. Zachęcamy wszystkich do kontroli jakości powietrza, którym oddychamy.
W drugim semestrze odbyły się także warsztaty z edukacji ekologicznej i ochrony środowiska. Szóstego czerwca w klasach czwartych odbyły się warsztaty ekologiczne pt: „Z sercem do przyrody”. Zajęcia przeprowadzone zostały przez …
Program profilaktyczny „CUKIERKI”

Program profilaktyczny „CUKIERKI” realizowany był w dniach 14, 15 czerwca 2023 roku w klasach I-III SP w Gródku (97 uczniów i 6 wychowawców oraz pedagog i psycholog). Zajęcia prowadziła p. Patrycja Bochenko.
Program oparty był na bajce profilaktycznej Agnieszki Grzelak „Cukierki”.
Dzieci nabrały dystansu do osób nieznajomych, które mogą zagrażać ich zdrowiu i bezpieczeństwu. Postacią, która w bajce wyzwala dzieci z opresji jest Wróżka Ognia Kuchennego „ognia, który karmi i ogrzewa, a jej czary są jednymi z najpotężniejszych na świecie”. Jest to piękna metafora ogromnej siły chroniącej, jaką są więzi rodzinne i tych, którzy dbają (albo powinni dbać) o ciepło i bezpieczeństwo dzieci, czyli rodziców. Istotną zaletą programu realizowanego programu było wczesne rozpoznawanie dzieci z grupy ryzyka, które izolują się i wykazują trudności w radzeniu sobie z emocjami. Dzieci były zachęcane do angażowania w zabawę, uczyły się empatii, nabyły umiejętności społeczne i rozwijały pozytywną umiejętność solidarności grupowej.
Cele programu:
- przybliżenie dzieciom podstawowych informacji na temat środków uzależniających i zagrożeń z nimi związanych;
- umiejętność zauważania i nazywania uczuć własnych i innych ludzi;
- rozwijanie samodzielnego i twórczego myślenia;
- wzmacnianie pozytywnego obrazu samego siebie i samooceny;
- nauka współpracy jako formy zapobiegającej zachowaniom agresywnym;
- kształtowanie umiejętności troski o własne bezpieczeństwo w relacjach z innymi;
- nauka postaw asertywnych względem osób nieznajomych;
- rozwijanie postawy szacunku i zaufania w stosunku …